بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران

بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران

پیدا کردن بهترین جراح لاپاراسکوپی اولین و یکی از مهم ترین گام هایی است که برای انجام این جراحی، باید برداشته شود. لاپاراسکوپی در حوزه بیماریهای زنان، کاربرد تشخیصی و درمانی دارد. یعنی هم به منظور تشخیص دقیق و قطعی برخی از اختلالات و بیماری ها انجام می گردد و هم برای درمان بیماری های رحم و تخمدان. بهترین جراح لاپاراسکوپی در صورت لزوم و برای بررسی هرچه بهتر و دقیق تر وضعیت بیماران، از لاپاراسکوپی تشخیصی بهره برده و هنگامی که درمان بیمار نیاز به جراحی داشته باشد، میتواند به درمان بپردازد. برای آشنایی با بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران و نحوه عملکرد ایشان، با ما همراه باشید.

بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران

مراجعه به بهترین جراح لاپاراسکوپی زنان چه ضرورتی دارد؟

انتخاب یک جراح مجرب و متخصص، به طور قابل ملاحظه‌ای بر نتایج موفق عمل و ایمنی کلی بیمار تأثیر می‌گذارد. مراجعه به یک جراح حاذق و باتجربه، نه تنها باعث می شود که عمل راحت و موفقیت آمیز تر انجام شود، بلکه خطرات و عوارض مرتبط با عمل را نیز کاهش می‌دهد.

بهترین متخصص لاپاراسکوپی تشخیصی زنان

وقتی به انتخاب بهترین جراح لاپاراسکوپی زنان می‌پردازیم، به معنای آن است که میخواهیم به نام پزشکی برسیم که از بقیه جراحان در این حوزه برجسته تر است. استفاده از لاپاراسکوپی در حوزه بهداشت زنان، یک انقلاب ایجاد کرده است. زیرا راه‌حلی است که کمترین تهاجم و عوارض را داشته و در عین حال برای امور تشخیصی و درمان بیماری ها و مشکلات زنان، بسیار نتیجه بخش و موفقیت آمیز است. در این مقاله، به بررسی دلایلی پرداخته ایم که که ثابت میکند کدام جراح متخصص زنان برای لاپاراسکوپی، بهترین انتخاب است.

بهترین جراح لاپاراسکوپی کیست و فیبروم

لاپاراسکوپی تشخیصی زنان، به منظور بررسی علت خونریزی های سنگین قاعدگی، درد های شدید در ناحیه لگن و زیر شکم، ورم شکم و سایر مشکلات و اختلالات انجام می شود. لاپاراسکوپ که یک لوله باریک و مجهز به دوربین است، از طریق برش های کوچکی که روی شکم ایجاد می شود، وارد ناحیه لگن شده و امکان مشاهده ی درون اعضای این قسمت را در حالت بزرگنمایی و روی مانیتور، برای جراح متخصص زنان، فراهم میکند.

مشکلاتی که در این روش قابل شناسایی و تشخیص گذاری هستند عبارت اند از:

  • اندومتریوز
  • انواع کیست تخمدان
  • فیبروم های رحم
  • سرطان تخمدان
  • بیماری التهابی لگن
  • چسبندگی رحم، تخمدان و لوله های فالوپ
  • حاملگی خارج از رحم

لاپاراسکوپی در آغاز، فقط برای تشخیص بیماری ها یا پیدا کردن توده ها به کار می رفت. اما در حال حاضر در زمینه درمان نیز نقش بسیار مهم و موثری دارد.

بهترین متخصص لاپاراسکوپی درمانی زنان

لاپاراسکوپی نسبت به جراحی لاپاراتومی که جراحی باز شکم است، کم تهاجمی تر بوده و در نتیجه خونریزی کمتری را به همراه دارد. بهترین دکتر جراح لاپاراسکوپی بعد از تشخیص مشکل بیمار، تا جایی که امکان داشته باشد سعی میکند برنامه درمان را با لاپاراسکوپی پیش برده و از جراحی باز و کامل خودداری نماید.

اقدامات درمانی که با جراحی لاپاراسکوپی انجام پذیر هستند، عبارتند از:

  • از بین بردن علت های ناباروری مثل: اندومتریوز، چسبندگی لوله فالوپ و …
  • برداشتن رحم
  • درمان چسبندگی های رحمی
  • برداشتن و تخلیه فیبروم ها

بعد از انجام هریک از درمان های نام برده شده، احتمال خونریزی و درد وجود دارد. معمولا رگ ها و مویرگ های بسیار زیادی در اطراف فیبروم ها وجود دارد که قطع آن ها و خارج نمودن فیبروم، می تواند باعث خونریزی شدیدی شود. بهترین جراح لاپاراسکوپی برای انجام هر اقدام، کم عارضه ترین روش و تکنیک را به کار گرفته و در مورد تمام عوارض احتمالی، آمادگی و آگاهی لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد تا روند جراحی لاپاراسکوپی و دوره نقاهت آن به آسان ترین شکل و در مدتی کوتاه طی شود.

بهترین دکتر لاپاراسکوپی زنان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پزشکی که جراحی لاپاراسکوپی زنان را انجام می دهد، جراح متخصص زنان و زایمان است که بطور تخصصی برای جراحی لاپاراسکوپی آموزش دیده و در این مورد تجربه کافی دارد. چنانچه پزشک لزوم انجام لاپاراسکوپی را برای شما تایید کرده است و یا با توجه به علائم جسمانی خود احتمال می دهید که برای تشخیص و درمان بیماری نیاز به لاپاراسکوپی دارید، برای مراجعه به بهترین جراح لاپاراسکوپی، حتما این موارد را در نظر بگیرید:

  • مدرک تخصصی معتبر
  • تجربه بالا در انجام جراحی لاپاراسکوپی
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته، جدید و دارای تاییدیه
  • تسلط و مهارت کافی

معرفی بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران

دکتر شراره صدری نایینی، جراح متخصص زنان و زایمان دارای تخصص و تجربه بالا در زمینه انجام جراحی لاپاراسکوپی هستند که توانسته اند با تشخیص دقیق و درمان موثر، سلامتی را به بیماران بیشماری بازگردانند.

شما می توانید برای مراجعه حضوری به مطب دکتر شراره صدری نایینی، از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت، با مطب تماس بگیرید.

بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *