کربوکسی تراپی واژن برای جوانسازی و رفع تیرگی واژن

کربوکسی تراپی واژن؛ بهترین روش جوانسازی واژن

کربوکسی تراپی واژن و تاثیر آن در جوانسازی و روشن کردن واژن، از نظر بالینی ثابت شده است. تلاش برای زیباتر بنظر رسیدن، یک میل ذاتی در تمام انسان ها است که هیچ منافاتی با داشتن اعتماد بنفس ندارد. امروزه جراحی ها و اقدامات زیبایی مربوط به ناحیه تناسلی مورد توجه و استقبال بانوان بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته است. جوانسازی و روشن کردن واژن، باعث زیباتر شدن اندام خصوصی بانوان شده و به این ترتیب می تواند کیفیت روابط زناشویی آنان را بهبود ببخشد. در این مقاله نحوه ی انجام کربوکسی تراپی واژن، مزایا و عوارض مربوط به آن را به طور ساده بیان کرده ایم. اگر شما نیز به دنبال روشی موثر و ماندگار برای رفع تیرگی واژن و یا جوانسازی این ناحیه هستید، مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

جوانسازی و رفع تیرگی واژن با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی واژن چگونه انجام می شود؟

کربوکسی تراپی واژن بوسیله دستگاهی انجام می شود که گاز کربن دی اکسید (Co2) را به نواحی مورد نظر تزریق می کند. روند اثرگذاری این روش درمان اینگونه است که با وارد نمودن دی اکسید کربن، به بدن کمک می کند تا خون حاوی اکسیژن را به بافت واژن برساند و سبب بازسازی و تولید سلول های سالم می شود.

دستگاهی که برای انجام این روش استفاده می شود حاوی گاز کربن دی اکسید است. کربن دی اکسید مورد نیاز از طریق دستگاه به واژن تزریق شده و در پایان این روش، خونرسانی به بافت افزایش می یابد. خونرسانی در این ناحیه، سبب کلاژن سازی در واژن شده و از بین رفتن چین و چروک و سفیدی پوست را به همراه  خواهد داشت.

مزایای جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

تیرگی در بعضی از قسمت های بدن، امری طبیعی است و در حقیقت نباید باعث شود که افراد به دلیل ان، نسبت به بدن خود احساس نارضایتی پیدا کنند. با اینحال، تیرگی واژن در بسیاری از بانوان ممکن است باعث کم شدن اعتماد به نفس شود. بنابراین انجام کربوکسی تراپی واژن، با رفع تیرگی ها و افزایش شادابی و طراوت پوست این بخش از بدن، به بالا رفتن سطح اعتماد به نفس و در نتیجه کیفیت روابط جنسی،کمک می کند. همچنین کربوکسی تراپی واژن مزیت های دیگری را نیز به همراه دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • از افتادگی واژن جلوگیری می کند.
  • باعث جوانسازی واژن و رفع چروک های ایجاد شده در پوست این ناحیه می شود.
  • به افزایش جذابیت جنسی زنان کمک زیادی کرده و باعث لذت بیشتر آن ها از روابط جنسی خواهد شد.

کربوکسی تراپی واژن چگونه باعث جوانسازی و سفیدی واژن می شود؟

کربوکسی تراپی یک روش درمانی تازه است. در این روش پزشک از گاز CO2 جهت بهبود ظاهر پوست استفاده می کند. پس از تزریق گاز دی اکسید کربن، تیرگی واژن از بین خواهد رفت. نتیجه کربوکسی تراپی وازن بعد از چند جلسه اول برای بیمار قابل مشاهده است. تاثیر این روش برای جوانسازی و سفید شدن واژن بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

رنگ پوست واژن با این روش کاملا روشن می شود. در واقع کربوکسی تراپی سبب از بین رفتن چین و چروک های آن ناحیه شده و به دلیل تحریک پوست برای تولید سلول های سالم و جدید، رنگدانه های تیره که در بافت پوست ایجاد شده اند را ازبین برده و باعث سفید شدن واژن میشود.

انجام کربوکسی تراپی واژن برای چه کسانی مناسب است؟

کربوکسی تراپی روشی بی خطر است، اما به این معنی نیست برای همه قابل استفاده است. در واقع خانم هایی می توانند از این روش بهره ببرند که پوست واژن آن ها افتاده یا دچار تغییر رنگ شده باشد.

کربوکسی تراپی واژن در چند جلسه انجام می شود؟

برای مشخص شدن تعداد جلسات هر فرد، باید با پزشک مشورت شود. نتایج کربوکسی تراپی اکثرا بعد از جلسه اول احساس خواهد شد. اما پزشکان بازه زمانی بین ۶ تا ۱۰ جلسه را برای مشاهده نتیجه دلخواه پیشنهاد می دهند.

مدت زمان انجام کربوکسی تراپی جهت جوانسازی واژن

این روش به صورت سرپایی و در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است. پس از کربوکسی تراپی می توانید از ۲۴ ساعت بعد، به فعالیت هایی مثل شنا کردن و حمام رفتن بپردازید.

جوانسازی با کربوکسی تراپی واژن چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری این روش به عوامل مختلفی چون سن فرد، شدت تیرگی یا چین و چروک های پوستی و چگونگی واکنش سیستم بدن به گاز کربن دی اکسید بستگی دارد. بیشترین بازه زمانی ماندگاری کربوکسی تراپی تا ۶ ماه است. حتما توجه داشته باشید بعد از تکرار این روش، تعداد جلسات خود را کمی بیشتر کنید.

سایر مزیت های درمانی کربوکسی تراپی واژن

  1. جوانسازی واژن: افزایش جریان خون که به بهبود کلی بافت های واژن کمک می کند.
  1. درمان بی اختیاری ادرار: کربوکسی تراپی واژینال ممکن است تاثیر مثبتی بر بی اختیاری داشته باشد. وضعیتی که در آن بی اختیاری ادرار در حین فعالیت های بدنی رخ می دهد.

۳. درمان برخی بیماری های زنان: کربوکسی تراپی می تواند مکمل درمان برخی از بیماری های مختلف زنان مانند آتروفی واژن و ولوودینیا  باشد. اما حتما قبل از انجام این روش باید با پزشک متخصص صحبت کنید.

دکتر خوب برای کربوکسی تراپی واژن

یکی از مهم ترین گزینه هایی که قبل از انجام کربوکسی تراپی باید به آن توجه کنید، انتخاب پزشک متخصص زنان ماهر در این زمینه است. پزشکی که تجربه کاری بالایی داشته باشد و در یک فضای دارای استاندارد های بهداشت و سلامت کار خود را انجام دهد.

دکتر شراره صدری نایینی، جراح و متخصص زنان در تهران هستند که از دانش، تجربه و مهارت بالایی در حوزه انجام تمامی اقدامات جراحی، ترمیمی و زیبایی زنان برخوردار بوده و از بهترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات پزشکی که دارای تاییدیه جهانی هستند، استفاده می کنند.

برای دریافت نوبت حضوری و ارتباط تلفنی با مطب دکتر شراره صدری نایینی، واقع در غرب تهران، با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *