هزینه جوان سازی واژن

هزینه جوانسازی واژن در سال ۱۴۰۳

آیا میدانید هزینه جوانسازی واژن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

جوانسازی واژن نوعی از درمان است که تعداد زیادی از خانمها برای رفع مشکلات زیبایی و بهداشتی از آن استفاده می کنند. صرف نظر از این که این عمل برای تقویت روابط جنسی انجام شود یا به دلیل بر طرف کردن برخی مشکلات مانند بی اختیاری ادرار، می تواند به بازیابی اعتماد به نفس زنانه شما کمک کند.

جوان سازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با  لیزر روشی غیر جراحی، ایمن و مؤثر برای بازسازی بافت های واژن در نواحی داخلی و خارجی آن است. در این درمان به جای برش و داروها، از لیزر برای ارتقاء اثرات ناشی از زایمان، پیری و سایر مشکلات واژن استفاده می شود.

هزینه جوانسازی غیر جراحی واژن

قبل از انجام هرگونه درمانی برای جوانسازی واژن، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید هزینه است. معمولا در جلسه مشاوره ای که با پزشک دارید وی به نیازهای شما می پردازد و با توجه به آن هزینه درمانی دقیق برای شما را ارائه می دهد.

عواملی وجود دارد که می تواند بر هزینه های کلی شما تأثیر بگذارد که شامل موارد زیر است:

  • موقعیت جغرافیایی مطب
  • سطح تجربه و تخصص جراح
  • تعداد جلسات مورد نیاز
  • شدت و نوع مشکل واژن

آیا من کاندیدای جوانسازی واژن هستم؟

اگر از ظاهر یا عملکرد واژن خود در نتیجه پیری یا تحولات عمده زندگی ، مانند زایمان ، ناراضی هستید، احتمالاً جوانسازی واژن یک سرمایه گذاری ارزشمند است. علاوه بر آن این جراحی می تواند به درمان مشکلاتی مانند بی اختیاری ادراری و بهبود حالت ارتجاعی واژن کمک کند.

اگر آماده انجام جوانسازی واژن هستید ، وقت آن است که قدم بعدی را بردارید و یک مشاوره را برنامه ریزی کنید.

مزایای جوانسازی واژن چیست؟

جوانسازی واژن بیشتر توسط زنانی که متوجه تغییرات ناشی از بارداری و زایمان و یا روند پیری طبیعی شده اند، درخواست می شود. از آنجایی که زیبایی واژن تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت روابط جنسی دارد، بسیاری از زنان ممکن است از این مشکل احساس شرمندگی داشته باشند و یا از آن رنج ببرند.

 اما خوشبختانه، تعدادی از روشهای بسیار مؤثری از جمله لابیاپلاستی و واژینوپلاستی وجود دارد که می تواند به بهبود کیفیت روابط این افراد کمک کند. این روشها این پتانسیل را دارد که علائم بسیاری از زنان را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و باید به عنوان یک سرمایه گذاری مهم به آن نگاه کرد.

 شرایطی مانند گشادی های بیش از حد واژن و یا شل بودن آن می تواند به طور قابل توجهی بر اعتماد به نفس یک زن تأثیر بگذارد. حتی ممکن است بر انتخاب های روزمره او مثل نوع لباس هایی که می پوشد تأثیر بگذارد. جوانسازی واژن می تواند طیف وسیعی از مزایا را به شما ارائه دهد. که شامل موارد زیراست:

  • بهبود زندگی جنسی
  • افزایش کنترل مثانه
  • افزایش سطح اعتماد به نفس

 اما در این میان هزینه لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و دیگر عمل های جوانسازی واژن یکی از موارد بسیار مهمی است که زنان در هنگام تصمیم گیری معمولا به آن فکر می کنند.

واژینوپلاستی چیست؟

واژینوپلاستی  به عنوان جراحی سفت کننده واژن شناخته می شود و برای کاهش اندازه واژن و سفت شدن آن استفاده می شود. بسیاری از خانمها می دانند که بعد از بارداری و زایمان یا در نتیجه روند پیری، دچار شل شدن واژن می شوند.

جراحی واژینوپلاستی برای بهبود سفتی واژن و بازگرداندن واژن به حالت قبل از بارداری آن طراحی شده است. این روش شامل بازسازی جراحی عضلات اطراف مهبل و در ناحیه پرینه در قسمت تحتانی دهانه واژن است.

درتعداد کمی از موارد، زنان ممکن است یک بیماری پزشکی اساسی داشته باشند که باعث افزایش سستی بافت نرم می شود و این امر بر تمام قسمت های بدن از جمله مهبل تأثیر می گذارد.

دکتر شراره صدری نائینی جراح و متخصص زنان و زایمان خطرات و مزایای جراحی های جوانسازی واژن و اینکه آیا این یک روش مناسب برای شما است توضیح می دهند.

هزینه جوان سازی واژن

هزینه واژینوپلاستی چقدر است؟

هزینه واژینوپلاستی نیز برای بسیاری از خانمها هنگام تصمیم برای جوانسازی واژن، یک نکته اساسی است. قبل از انجام هر نوع روش سفت کننده واژن، مهم است که تصور روشنی از این روش را داشته باشید.

هزینه واژینوپلاستی تحت تأثیر تعدادی از عوامل قرار دارد و پس از مشاوره با یک متخصص زنان، قیمت نهایی تعیین می شود. در برخی موارد این جراحی ممکن است همراه با ترمیم کف لگن انجام شود. قیمت واژینوپلاستی نیز بر اساس محل کلینیک متفاوت است. معمولا هزینه این جراحی در جایی مثل تهران با توجه به بالاتر بودن هزینه ها بیشتر است.  

آیا بیمه هزینه جوانسازی واژن را پرداخت می کند؟

مانند بسیاری از روشهای انجام شده به دلایل زیبایی، معمولا شرکت های بیمه هزینه جوانسازی واژن را پوشش نمی دهند، زیرا به نظر نمی رسد که این روش به دلایل پزشکی انجام شود.

از آنجا که جوانسازی واژن اغلب یک روش انتخابی است، بیمه به ندرت آن را پوشش می دهد. با این حال، اگر نگرانی های جدی در مورد سلامتی دارید، مانند پرولاپس یا بی اختیاری ادرار، ارائه دهنده بیمه شما ممکن است بخشی از درمان شما را پوشش دهد.

 هر دو عمل جراحی لابیوپلاستی و واژینوپلاستی بیشتر برای بهبود ظاهر انجام می شوند و در مورد واژینوپلاستی کاهش اندازه واژن برای دستیابی به سفتی واژن انجام می شود. اما هر دوی این روشها به منظور بهبود اعتماد به نفس زن و بهبود در ظاهر و احساس مهبل می شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت جوانسازی واژن بر اساس شدت سستی واژن و اینکه آیا شما جراحی قبلی داشته اید متفاوت خواهد بود. مهم است که به جراح اطلاعات کاملی در مورد انتظاراتتان بدهید، زیرا به جراح کمک می کند تا دریابد انتظارات شما از عمل جراحی واقع بینانه است یا خیر.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *